środa, 14 grudnia 2011

Changes, changes....

Witam :),

na początku chciałabym podziękować wszystkim osobom, które obserwowały mojego biżuteryjnego bloga :). Do tej pory prowadziłam moją małą firmę biżuteryjną sama, ale obecnie jestem w trakcie ogromnych zmian, w wyniku których zmieniła się nazwa firmy i jej skład - od niedawna mam wspólnika, dzięki któremu mam możliwość rozwinięcia siebie - pod kątem tworzenia biżuterii, jak i samej firmy. Jedną ze zmian będzie przeniesienie tego bloga na blok nowo powstałej firmy. Kiedy będzie gotowy umieszczę do niego linka na tym blogu. Druga sprawa to taka, że mamy naszego fanpage's na facebooku i serdecznie was zapraszam do śledzenia go - jest na bieżąco aktualizowany i pojawia się tam więcej nowości (a teraz jest ich sporo i są absolutnie przepiękne :) ). Zainteresowanych zapraszam tutaj: https://www.facebook.com/diuu.eu .

Pozdrawiam serdecznie :),
Lena.

2 komentarze: